Produkty
Producenci
Promocje
Bluza firmy Losan 715-6000
Bluza firmy Losan 715-6000
95,00 zł 47,50 zł
Koszulka firmy Losan 715-1008
Koszulka firmy Losan 715-1008
55,00 zł 38,50 zł
Rampers firmy Boboli 143097
Rampers firmy Boboli 143097
65,00 zł 39,00 zł
Spodnie firmy Boboli 733081
Spodnie firmy Boboli 733081
119,00 zł 83,30 zł
Sukienka firmy Mayoral 3939-89
Sukienka firmy Mayoral 3939-89
237,00 zł 118,50 zł
Spódnica firmy Mayoral  6907-01
Spódnica firmy Mayoral 6907-01
142,00 zł 71,00 zł
Sukienka firmy Mayoral 3997-50
Sukienka firmy Mayoral 3997-50
104,00 zł 52,00 zł
Koszulka firmy Mayoral 3023-25
Koszulka firmy Mayoral 3023-25
63,00 zł 37,80 zł
Szorty firmy Mayoral 1294-33
Szorty firmy Mayoral 1294-33
117,00 zł 58,50 zł
Koszulka firmy Boboli 473105
Koszulka firmy Boboli 473105
69,00 zł 48,30 zł
Sukienka firmy Boboli 203072
Sukienka firmy Boboli 203072
119,00 zł 71,40 zł
Koszula firmy Boboli 733216
Koszula firmy Boboli 733216
89,00 zł 53,40 zł
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Bebello

  1. Właścicielem sklepu internetowego Bebello Online dostępnego pod adresem www.bebello.pl/sklep/ jest Bebello Alicja Matyjas z siedzibą przy ul. Jeździeckiej 21f lok.4, 05-077 Warszawa Wesoła, NIP: 822-194-16-79, REGON: 361578890.
  2. Zamówienie w Bebello może złożyć osoba, która ukończyła 18 lat.
  3. Przedmiotem sprzedaży są produkty wymienione w ofertach przedstawionych na stronach Bebello w chwili składania zamówienia.
  4. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie i skuteczne przesłanie za pośrednictwem sklepu internetowego Bebello "formularza zamówienia".
  5. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
  6. Po złożeniu zamówienia, zamawiający otrzyma automatyczną odpowiedź od Bebello potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  7. Bebello w każdym wypadku zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia.
  8. Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju. Realizacja zamówienia nie przekracza tygodnia, zazwyczaj jednak trwa 2 dni. Sklep realizuje także zamówienia zagraniczne. Wówczas termin realizacji oraz koszt wysyłki podawane są indywidualnie.
  9. Czas realizacji zamówienia liczony jest od złożenia zamówienia i jego zaakceptowania przez Zamawiającego do czasu wysłania przesyłki przez Sklep.
  10. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Bebello wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  11. Koszty transportu pokrywa Kupujący. Koszty transportu za zamówienie powyżej 300 zł pokrywa sklep Bebello (na terenie Polski).
  12. Bebello zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  13. Cena towaru znajdującego się w ofercie sklepu Bebello może różnić się od ceny tego samego towaru znajdującego się w sklepie stacjonarnym.
  14. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem albo fakturą VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest zaznaczenie stosownej opcji przy zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz z NIP. Paragony oraz faktury wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  15. Zmiany w wysyłce możliwe są poprzez kontakt z Bebello pod adresem BebelloSklep@wp.pl bądź telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 780-134-325.
  16. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub wątpliwości powinien niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.
  17. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Bebello za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
  18. Każdy towar zakupiony w Bebello jest fabrycznie nowy.
  19. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w naszym Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowane w Bebello nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu prawa i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.
  20. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Bebello danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
  21. W chwili złożenia zamówienia i jego potwierdzenia przez Bebello, dochodzi do zawarcia prawnie wiążącej umowy sprzedaży, do której zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  22. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
  23. Użytkownik, który dokonał Rejestracji może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez usunięcie Konta, polegające na zgłoszeniu żądania usunięcia Konta. Bebello zobowiązuje się dokonać likwidacji konta w terminie 5 dni od daty otrzymania wyżej wymienionego żądania.
  24. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas procesu Rejestracji.
  25. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące powyższego regulaminu, prosimy o kontakt mailowy pod adresem BebelloSklep@wp.pl.
  26. Aktualny Regulamin jest publikowany w sklepie Bebello oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
  27. Regulamin obowiązuje od dnia 12.06.2014 r.
PŁATNOŚCI
  • Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary:
  1. Przelew: kwota zamówienia zostanie przelana na rachunek bankowy Bebello Alicja Matyjas podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Rachunek nr: 85 2490 0005 0000 4500 8895 5414. W tytule przelewu prosimy podać imię, nazwisko oraz numer zamówienia.

Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jeden z następujących sposobów dostawy:

  • Poczta Polska – Paczka pocztowa ekonomiczna,
  • Poczta Polska – Paczka pocztowa priorytetowa,
  • Fedex - Przesyłka kurierska.
  • Płatność on-line realizowana za pośrednictwem systemu Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.  
  • Za pobraniem: należność pobiera kurier. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając sposób dostawy: 
    • Fedex - Przesyłka kurierska za pobraniem.
WYSYŁKA
  1. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to 1-2 dni robocze.
  2. Czas dostawy = czas przygotowania do wysyłki po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po złożeniu zamówienia "za pobraniem" + czas transportu.
  3. Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania do wysyłki po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po złożeniu zamówienia "za pobraniem" do momentu wysłania przesyłki
  4. Przesyłki kurierskie i pocztowe wysyłamy w dni powszednie w godzinach 11-16.
  5. Możliwy jest też odbiór osobisty w Bebello Galeria Sosonowa, ul. Jeździecka 21f lok.4, 05-077 Warszawa Wesoła
  • Przy odbiorze osobistym w Bebello możliwa jest płatność gotówką lub kartą.
  • Godziny otwarcia:
    • Poniedziałek – Piątek: 11:00 – 19:00
    • Sobota: 10:00 – 14:00

Jeśli powyższe godziny nie są dla Państwa dogodne, bardzo prosimy o kontakt.
Zapraszamy na zakupy!

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Chętnie realizujemy zamówienia z zagranicy. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex oraz Poczty Polskiej. Koszty wysyłki wyliczane są indywidualnie po złożeniu zamówienia i przedstawiane klientowi.

DOSTAWA
  1. Czas realizacji zamówienia=czas wysłania przesyłki przez Sklep: Termin realizacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty przy zamówieniach płatnych z góry i 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przy zamówieniach realizowanych za pobraniem.
  2. Zwrot niedoręczonej paczki:
  • W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex, klient ma obowiązek skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania. Klient, który tego nie zrobi, w przypadku zwrotu nie doręczonej paczki do Sklepu, zostanie obciążony kosztami przesłania.

Bebello nie ponosi odpowiedzialności za pracę firm kurierskich i terminowość doręczeń zamówionych w sklepie towarów.

  • W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, Klient ma obowiązek skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 7 dni roboczych od daty nadania. Klient, który tego nie zrobi będzie, w przypadku zwrotu nie doręczonej paczki do Sklepu, obciążony kosztami przesłania.

W przypadku niezastania odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem doręczenia, doręczyciel zostawia awizo. Paczkę można odebrać na Poczcie w ciągu 14 dni roboczych. Brak możliwości wyboru godziny dostarczenia. Poczta Polska w przypadku usługi PRIORYTET w regulaminie usług pocztowych nie gwarantuje doręczenia przesyłki w terminach 24-48h.

  1. Odmowa przyjęcia paczki.
  2. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 25% wartości dokonanych zakupów.
REKLAMACJE
  1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe, objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). W przypadku gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  2. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
  3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkującego zakupiony towar. Jedynym rodzajem uszkodzeń mechanicznych podlegających reklamacji są uszkodzenia powstałe podczas dostawy towaru. Towar uszkodzony podczas dostawy należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z protokołem uszkodzenia sporządzonym przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera lub przedstawiciela Poczty Polskiej. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
  4. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji, jak również wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
  5. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, w przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy reklamowanego towaru klientowi zostanie zwrócona wpłata na wskazane konto.

 

ZWROTY

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie (którego przykładowy wzór znajduje się poniżej) w terminie 14 dni.
  2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Bebello o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: BebelloSklep@wp.pl
  3. Oświadczenie wraz ze zwracanym towarem należy wysłać na adres: BEBELLO GALERIA SOSNOWA, UL. JEŹDZIECKA 21F/4, 05-077 WARSZAWA WESOŁA.

 

      Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. 

Formularz o odstąpieniu od umowy: FORMAT DOCX | FORMAT PDF

 

Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów dostawy, nastąpi w terminie 14 dni od    daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Koszty przesyłki towaru zwracanego do Bebello w całości ponosi Klient.

 

Bebello nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

W przypadku zwrotu zamówień premiowanych bonusem, darmową przesyłką częściową, całościową, zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki. W przypadku przesyłek zaginionych do czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany.

 

PROMOCJE

Wszystkie oferty specjalne przedstawione na witrynie internetowej www.bebello.pl są ważne do wyczerpania zapasów. Firma Bebello nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia promocyjne.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl